Sunday 27 January 2013

Salam perkenalan kepada Blogger

Siapa nak kenal diri aku?

    


Assalammualaikum wbt (hoho skema x?)
Berdirinya aku di hadapan buku diariku ini untuk menyatakan salam perkenalan aku pada semua. Ni la blog baru aku yang tak seberapa tapi boleh boleh aje. HOHO. Dulu ada la blog tapi entah kenapa tak boleh bukak tuh yang aku buat blog baru ni ha. So bagi uolls yang tak kenal lagi aku mari lah kita berkenalan.


Nama Penuh                     : Noor Ashekin binti Razali


Tarikh Lahir                      : 7 Mei 1991


Asal                                  :  Batu 9, Cheras


Umur                                : 22 (belom masuk lagi)


Hobi                                 : Yang terbaru berblogging la kan. (sep sket)


Tabiat buruk                      : sensitif, cepat marah dan masak n makan sendiri=.=!


Mengidam                         : Iphone 5 dan camera samsung


Cita cita                             : Businesswomen


Kalau aku ada banyak duit : Bukak kedai kek/dessert/cupcake


Jika (x) saya                      : Anti rokok, kegemukan, politik dan jejaka penipu


Jika (/) saya                       : ketawa, muzik, menghias, memasak


Target                               : Kerja besar, kereta besar, rumah besar dan keluarga

                                           besar





NOTE : kalo nak kenal lagi rapat sudi2 la follow blog ini.


      ANNYONGHASEYO ^____^




♥ Terima kasih kerana sudi baca entry blog ini ! Komen kalau suka ! ♥

2 comments:

Domo said...

annyeong la bukan annyeng lel xD

Unknown said...

its okay janji org fhm :)