Saturday 23 March 2013

Lepaking,shopping and cinema'ing

Lama sangat dah rasanya tak bershopping.  Apa satu benda pon aku tak pernah beli. Kerja aku dok rumah masak dah macam berlaki pulak pon ade. Aku baru keluar sehari pon family aku dah bising lauk takde la. Ingat aku bibik ke kat rumah tuh. Nasib baik mak bagi gaji. Time kasih mak. Duit gaji uh aku dapat pe lagik teros bershopping. Aku mengidam gila ape-ape jenis tribal pattern baju ke tudung ke. Kebetulan kawan aku ada jual tudung tribal ape lagik teros aku booking. Nasib baik la cepat sebab dah sold out pon.

Lepas jek shopping tudung, ingat nak pergi Alamanda sebab kawan aku nih nak pegi MPH. Kesian kat tempat aku takde pon kedai buku tuh yang ada pon Popular. Yela ada voucher kan amik la buku yang mane kau nak. Tapi tak jadik sebab jauh sangat aku malas gila nak drive. So aku decide pergi AEON jek boleh tengok wayang. Memang dah lama sangat la tak merasa tengok movie baru kat wayang.

Maklum la terperap jek kat rumah. Tapi takde satu pon cerita best. Last-last pilih cerita cinta nih. Mula-mula aku ingat cerita nih macam cinta yang sanggup bertarung nyawa la rupa-rupanya laki tuh zombie dan jatuh cinta dengan manusia. Best rasa macam nak tengok lagi sebab hero dia hensem, heroin dia plak macam bella 'twilight'. Haa cerita dia lebih kurang macam twilight la tapi nih versi 'zombie'.



Oo kat luar negara bulan feb dah keluar. kita yang lambat. 



*trailer dia

Dia macam romantic comedian laa. Comel kot lelaki uh. Kawan aku tengok menjerit-jerit tak duduk diam padahal takde la scary mane pon cerita nih. Sweet lagi adela. haha. Btw hari nih rase nak pergi carefour sebab kawan aku cakap ade baju peplum. Adik aku tetiba pulak nak beli baju uh. heee. Kbai.


Note : Mak and adik aku tibe-tibe rindu nak tengok aku gila-gila punya masak bagai. haha. Kang aku mula gila balik mak aku bising pulak. hmm.



♥ Terima kasih kerana sudi baca entry blog ini ! Komen kalau suka ! ♥

2 comments:

Domo said...

HAHAHHAHAHHA
COMEL :3

ZOMBIE PALING COMEL DI DUNIAAAA :P

Unknown said...

hensem angattttt. my name Rrrrr...hehehe :P